למה עט ממותג הוא אחד הכלים הכי משתלמים בפרסום?

אנחנו חיים בזמנים בהם כל עסק מחפש דרכים חכמות יותר לבלוט, לתפוס תשומת לב ולהישאר בזיכרון – עטים ממותגים מצליחים להוכיח שדווקא הפשוט והנגיש, הוא גם האפקטיבי ביותר. זה לא עוד פריט שיווק חולף שאנשים שמים בצד ואף פעם לא משתמשים בו, להיפך, מדובר במוצר שימושי שנשאר עם אנשים לאורך זמן ובכל אותו הזמן הוא ממשיך להפיץ את המסר שלכם.

פרסומת בדיגיטל נעלמת אחרי כמה שניות, אבל עט טוב יכול ללוות אנשים במשך שנים, להשתלב בעבודה, להתגלגל מפגישה לפגישה והעלויות הן נמוכות ממש, בטח לעומת האפקט המצטבר. מבחינה שיווקית, מדובר על אחת המתנות המשתלמות ביותר.

אפקט שיווקי לטווח הרחוק בעלות נמוכה

בזמן שעסקים משקיעים אלפי שקלים בפרסומות ממומנות שמסתיימות בתוך ימים ספורים, עט ממותג ממשיך לשרת את העסק גם חודשים ואפילו שנים אחר כך. העלות ליחידה נמוכה, דבר שהופך אותו לאופציה נגישה גם לעסקים קטנים ובינוניים, והערך שהוא מייצר מצטבר לאורך זמן. בכל פעם שמישהו משתמש בעט – בעבודה, בלימודים, או אפילו בבית – המותג שלכם מקבל נוכחות מחדש. זה סוג של פרסום סמוי, אבל גם פרסום מתמשך. עטים ממותגים חוצים קהלים וגורמים לאנשים להיות מודעים למותג, זו למעשה הדרך החכמה והקלה ביותר להיכנס ליום יום של הלקוח, בעדינות ובעקביות.

למה דווקא מוצר יומיומי הוא כלי שיווקי עם יתרון?

אנשים אוהבים פרקטיקה והם מעריכים מתנות שמשרתות אותם ולא רק נראות טוב. עט הוא בדיוק כזה – הוא אף פעם לא מיותר ותמיד ימצא לו שימוש. לכן, כשעסק מעניק ללקוח או לשותף עט עם מיתוג, הוא בעצם מעניק לו פריט שיש לו ערך. זה מחזק את הקשר בין הצדדים, וממקם את העסק ככזה שחושב על הפרטים הקטנים. כמו כן, העובדה שהעט משמש אנשים בכל פעם מחדש, גורמת לכך שהמסר השיווקי נשאר שם תמיד, לפעמים אפילו בלי שהלקוח מודע לכך.

למה עט הוא שגריר מצוין של המותג?

אנחנו חיים בזמנים שבהם כל מסר שיווקי מתחרה על תשומת הלב של הקהל, ודווקא בזמנים כאלה עט יכול להפוך למוצר הזה שיוביל את המסר שלכם בשקט, אך גם באופן מדויק. לוגו איכותי, סלוגן קצר או צבע ייחודי מספיקים כדי ליצור את אותה תודעה חיובית. אנשים אפילו לא מודעים לכך שהם מסתכלים על המותג והוא נצרב להם בזיכרון.

העיצוב שעושה את ההבדל

כדאי לדעת שכוחו של העט הממותג טמון לא רק במסר, אלא גם בצורה. עיצוב נקי, גוונים שמדברים את שפת המותג, נוחות אחיזה וחומר איכותי, הם כולם עושים את ההבדל בין עט שנשאר במגירה, לבין עט שממשיך לשרת, להתגלגל ולהיחשף לעוד ועוד אנשים. בחרו צבעים בולטים, גימורים מיוחדים ואפילו פונטים קריאים ותזכרו שההשקעה בפרטים הקטנים הללו מחזירה את עצמה, כי עט אסתטי מושך תשומת לב, מזמין שימוש ומקדם את המותג בכל פעם מחדש.

מי מרוויח באמת מהשקעה חכמה בעט ממותג?

הדבר הכי יפה בעט הממותג הוא שאתם ממש לא צריכים תקציבי ענק כדי לחלק אותם ללקוחות שלכם ומסיבה זו הם מתאימים לכולם – לחברות גדולות, לעסקים קטנים ולעצמאיים. הם יכולים להתאים לחנויות, רופאים, עורכי דין, סוכני ביטוח, מכללות ועוד.

לכל תחום אפשר להתאים סגנון שונה של עט, שמתכתב עם אופי הלקוחות ואפשר לשלב אותם כמתנה באירועים, תערוכות או מפגשים מקצועיים – עטים ממותגים הם תזכורת אישית ונעימה למפגש שהיה, תזכורת שנשארת והופכת שימושית בכל פעם מחדש וגורמת ללקוחות שלכם להיזכר בהם.

קרדיט- תמונת AI gemini

דילוג לתוכן